تبلیغات تلویزیونی سودآور نیست

تبلیغات تلویزیونی سودآور نیست

رابرت آیگر، مدیر عامل شرکت والت دیزنی، اعتراف کرد که تبلیغات تلویزیونی مانند گذشته کسب و کار سودآوری نیست.

والت دیزنی مالک دو شبکه ی ABC وespn است. افول سودآوری تبلیغات تلویزیونی باعث شده که آیگر از مدیران این دو شبکه بخواهد روی تبلیغات تلویزیونی کمتر اتکا داشته باشند.

به گفته ی آیگر، تبلیغات دیجیتال، خیلی سریعتر از کانالهای تلویزیونی رشد کرده اند و به همین دلیل، دیگر نباید خیلی به تلویزیون امید بست. ضمن آنکه دیگر از پولهایی که قبلا به سمت کانالهای تلویزیونی سرازیر میشد، خبری نیست.

این صحبت های مدیرعامل والت دیزنی خبر از روند رو به رشدی دارد که بر اساس آن می توان تبلیغات تلویزیونی را در حال خشک شدن دانست. این درحالی است که پیش بینی می شود تبلیغات ویدیویی دیجیتال تا سال ۲۰۱۶، ۱۹/۵ درصد افزایش یابد.

منبع : ماهنامه توسعه مهندسی بازار

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی سایت
طراحی سایتقالب وردپرس