فضای تبلیغاتی توییتر به فهرست دنبال‌کنندگان شما فروخته می‌شود

توییتر، تبلیغات خود را از تایم لاین شما ، به  فهرست دنبال کنندگانتان ارتقا می دهد. گزارش Marketing Land، حاکی از شروع تجربه فروش فضای تبلیغاتی توییتر به  لیست دنبال کنندگان شماست. سابقاَ آگهی ها تبلیغاتی به طور ثابت روی تایم لاین باقی می ماندند که این موضوع ایجاد یک برند می کند که قطعه ای از پازل برندهای تبلیغاتی در توییتر است . اولین شخصی که واقعاَ متوجه این تغییر شد در حقیقت کسی جز یک هنرپیشه به نام  ویلیام شاتنر نبود. اون متوجه وجود مستر کارت در لیست خود شد.

منبع: .entrepreneur.com

منبع عکس: (+)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید