برترین تصمیمات بازاریابان ایمیلی در سال 2015 + نمودار

تصمیمات بازاریابان ایمیلی

بیشتر از نصف (53% ) بازاریابان ایمیلی بالاترین نرخ کلیک ها و تعامل با ایمیل های بازاریابی را از اولویت های سال 2015 خود قرار داده اند.( طبق گزارش اخیر campaigner )

این گزارش بر اساس اطلاعات آماری 130 بازاریابی ایمیلی در ماه نوامبر به دست آمده است.

از دیگر قطعنامه های برتر ایمیل برای سال 2015 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ایجاد یک طرح بازاریابی جامع تر که شبکه های اجتماعی، موبایل ، ایمیل و … را ادغام می کند( 20% از پاسخ دهندگان به این موضوع  اشاره کرده اند)

– بهبود جمع آوری داده ها و مدیریت آنها 14%

– افزایش استفاده از ابزار های بازاریابی ایمیلی ( مانند تست تقسیم a/b و ایمیل های خودکار و .. )برای بهبود نتایج.

تصمیمات بازاریابان ایمیلی
تصمیمات بازاریابان ایمیلی

 

منبع : ترجمه شده از سایت marketingprofs.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید