آینده ی تحقیقات بازار (قسمت اول)

آینده ی تحقیقات بازار (قسمت اول)

مطابق با گزارش های تهیه شده توسط گوگل، علاقه به استفاده از داده های بزرگ اینترنت ۱۵۹% نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

این روند  صنعت را به جایگزین شدن توسط ربات ها، الگوریتم ها و یا چند هواپیمای بدون سرنشین محکوم می کند.

محققان که رشد روش های گوناگون و جنگ بین آنها را برای آینده پیش بینی می کنند معتقدند که آینده تحقیقات بازار به انتخاب بین تکنولوژی یا روش های تحقیقات سنتی نمی پردازد بلکه موضوع واقعی چگونگی استفاده از تکنولوژی برای تبدیل مواد خام بی معنا به یک بینش قابل درک است. آینده ی پژوهش به بحث درباره ی بهترین روش تولید اطلاعات از منابع مختلف می پردازد. ” این موضوع حتی نیاز به فرضیه ندارد زیرا این بینش هم اکنون وجود دارد”

مارک کرشیسنیک، مدیر ارشد تحقیقات بازار جهانی برای الی لیلی در مرکز CLUE واقع در هند آن را ایجاد کرده است. مرکز CLUE از امکانات مصاحبه ی کیفی بسیار عالی استفاده می کند. اما زیبایی واقعی این است که چگونه اطلاعات جمع آوری شده در CLUE با تمام اطلاعات دیگر لیلی یکپارچه شده است؟

حساب کتابخانه ای focusvision مرکز کلیه مصاحبه هایی که ضبط شده است را ذخیره کرده است. از طریق این پایگاه ویدئوها همراه با دیگر تحقیقات کیفی در سراسر جهان در دسترس است و کارکنان می توانند به آن دسترسی داشته باشند. این پایگاه شامل اطلاعات تحقیق کمی، پایگاه داده ثبت اختراع، شبکه های اجتماعی، خوراک های خبری، سیستم های اطلاعات کسب و کار داخلی و … است.

این اطلاعات در نوک انگشتان کارمندان است. طرح CSI شامل صفحه نمایش های بزرگ به اندازه دیوار هستند که در یک اتاق بزرگ قرار دارند. این صفحه نمایش ها به لمس حساس هستند و به پایگاه اطلاعات لیلی متصل می باشند. کاربران برای دسترسی به منو به سادگی صفحه نمایش را لمس می کنند و به اطلاعات مختلف از منابع گوناگون دسترسی پیدا می کنند.

ادامه مطلب را در آینده تحقیقات بازار( قسمت دوم ) بخوانید.

منبع :  research-live.com

مطالب مشابه :

آینده ی تحقیقات بازار (قسمت دوم)

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.