آینده ی تحقیقات بازار (قسمت دوم)

آینده ی تحقیقات بازار (قسمت دوم)

ادامه ی مطلب آینده تحقیقات بازار (قسمت اول ) را در اینجا بخوانید:

ویدئو کلیپ ها، توییت ها، آمار فروش و … روی صفحه نمایش نشان داده می شوند و یک استوری برد چند رسانه ای را ایجاد می کنند که در سراسر جهان مفید هستند و تیم ها از سراسر جهان می توانند از راه دور به تجزیه و تحلیل آنها بپردازند . در واقع صفحه های نمایش از زمان واقعی پشتیبانی می کنند.

به عنوان مثال ذهن امکان ترکیب اطلاعات با بینش را دارد که باعث ایجاد یک چرخه ی کامل به عنوان استوری برد می شود.

از این استوری برد می توان برای ارائه و مرجع آینده افزودن دانش به مخزن اطلاعات لیلی استفاده کرد.

با توجه به گفته های کرشیسنیک سرمایه گذاری در یکپارچه سازی منابع داده ی جمعی لیلی و همچنان ترکیب آنها توسط هنر تکنولوژی امکان پذیر است که باعث کاهش زمان و ازبین بردن تقلید برای شرکت خواهد شد. لیلی قادر به میلیون ها دلار صرفه جویی شد که نهفته در داشتن اطلاعات درست در زمان مناسب می باشد. این اطلاعات قدرت تصمیم گیری و ROI سریع ( نرخ بازگشت سرمایه ) را در این سرمایه گذاری ها امکان پذیر می سازد.

جای تعجب نیست که شرکت های بزرگ از مرکز CLUE درخواست همکاری کنند.

آینده ی تحقیقات بازار بدون شک شامل داده های بزرگ، ربات ها ، برخی الگوریتم ها و شاید یک جفت هواپیمای بدون سرنشین باشد.

همه ی اینها تنها یک گفته نیستند بلکه در آینده فراگیر خواهند شد و در نهایت شکست یا موفقیت آنها در گرفتن تصمیمات درست کمک خواهند کرد.

منبع :  research-live.com

مطالب مشابه :

آینده ی تحقیقات بازار (قسمت اول)

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.