معرفی کتاب: چگونه از شبکه‌های اجتماعی برای تحقیقات بازار بهره بگیریم؟ + دانلود

معرفی کتاب: چگونه از شبکه‌های اجتماعی برای تحقیقات بازار بهره بگیریم؟ + دانلود

در سال ۲۰۱۷، نزدیک ۲٫۵ میلیارد نفر در سرتاسر دنیا، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت خواهند کرد. با توجه به این پیشرفت سریع، استفاده از مزایای این شبکه‌ها برای محققان بازار اهمیت فزاینده ای پیدا می‌کند. رسانه‌های اجتماعی، فرصت‌های شبکه‌ای بی‌نظیری فراهم می‌کنند و داده‌های مورد نیاز را نیز می‌توان از بازارهای هدف، به وسیله رسانه‌های اجتماعی جمع‌آوری نمود.

در کتاب “چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای تحقیقات بازار بهره بگیریم؟” این موارد توضیح داده می‌شود:

–  چگونه سیر تکاملی رسانه‌های اجتماعی، چشم‌انداز تحقیقات بازار را تغییر می‌دهد؟

– کدام یک از رسانه‌های اجتماعی می توانند بیشترین کارایی را برای استفاده‌ی محققان بازار در پی داشته باشند، و کدام یک از کارکردهای کلیدی به منفعت بیشتری منجر خواهند شد؟

– چگونه می‌توان از رسانه‌های اجتماعی جهت ارتباط با دیگر متخصصان تحقیقات بازار بهره گرفت و به کیفیت بالاتری از تحقیقات دست یافت؟

– بنگاه‌های تاسیس شده، چگونه از رسانه‌های اجتماعی جهت بالا بردن کیفیت تحقیقات بازار خود استفاده نموده‌اند؟

لینک دانلود نسخه انگلیسی

جهت دریافت لینک دانلود نسخه ترجمه شده به فارسی این کتاب آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.


آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

منبع: marketresearch.com

مطالب مشابه:
معرفی کتاب : چگونه با استفاده از تحقیقات بازار موفق شویم؟ + دانلود
معرفی کتاب: ۷ گام برای کسب موفقیت در بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک + دانلود

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.