تحقیقات بازاریابی، اهداف و روش‌ها

تحقیقات بازاریابی عبارت است از جست‌وجوی اصولی و علمی اطلاعاتی که برای شناسایی و حل هر مسئله‌ای در مبحث بازاریابی مناسب می‌باشد. در این پاورپوینت بر اهدافی که در تحقیقات بازراریابی دنبال می‌شود و روش‌های دستیابی به این اهداف مروری خواهیم داشت.

مطالب مشابه:
پاورپوینت: ۱۰ مورد از بزرگترین اشتباهاتی که در تحقیقات بازاریابی باید از آن‌ها اجتناب کرد
پاورپوینت: محدودیت ها در تحقیقات بازاریابی

 

جهت دریافت لینک دانلود پاورپوینت بالا در قالب pdf آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.


آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی سایت
طراحی سایتقالب وردپرس