رسانه‌های اجتماعی چگونه تصمیمات خرید مشتریان را تغییر می‌دهند؟ + دانلود گزارش

رسانه‌های اجتماعی چگونه تصمیمات خرید مشتریان را تغییر می‌دهند؟ + دانلود گزارش

رسانه‌های اجتماعی چگونه میزان فروش کمپانی‌ها را متحول می‌کنند؟ کمپانی ویژن کریتیکال که یکی از خلاق‌ترین کمپانی‌های تحقیقات بازار در جهان می‌باشد، گزارشی در ارتباط با تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر تصمیمات خرید مشتریان، با عنوان “از اجتماعات تا فروش” منتشر کرده است. این گزارش که با مطالعه بر روی حدود ۶۰۰۰ مصاحبه‌شونده تهیه شده، ۸ سوال کلیدی را به شرکت‌ها معرفی می‌کند که برای درک رفتار خرید مشتریان در شبکه‌های اجتماعی لازم است از خود بپرسند.  به همراه سوالات، اینفوگرافیک‌ها و آمارهایی در ارتباط با وضعیت فعلی رفتار خرید کاربران در رسانه‌های اجتماعی نیز ارائه شده است.

برخی از سوالات مطرح شده در گزارش عبارت اند از:

  • مشتریان شما از کدام یک از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و میزان استفاده‌ی آن‌‌ها از این رسانه‌ها چقدر است؟
  • مشتریان شما از حضور در صفحات شبکه‌های اجتماعی شما چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟
  • چه تعداد از مشتریان شما پس از پسندیدن یا به اشتراک گذاشتن محصولات شما در شبکه‌های اجتماعی آن را خریداری می‌کنند؟
  • خریدهای خاصی که از طریق شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرند؛ کدامند؟

دانلود گزارش

منبع: visioncritical.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.