اصلی‌ترین چالش‌های بازاریابی بنگاه‌ها کدامند؟

اصلی‌ترین چالش‌های بازاریابی کمپانی‌های B2B و B2C
اصلی‌ترین چالش‌های بازاریابی کمپانی‌های B2B و B2C

بر اساس مطالعه و تحقیق بر روی 3957 بازاریاب از بیش از 150 کشور جهان، بزرگ‌ترین چالش‌های بازاریابی کمپانی‌های B2B و B2C مورد بررسی قرار گرفتند. بر این اساس تثبیت بازگشت سرمایه در فعالیت‌های بازاریابی، اصلی‌ترین چالش برای کمپانی‌های B2B و B2C به حساب می‌آید. سایر آمار مربوطه را نیز می‌توانید در نمودار زیر مشاهده نمایید.

اصلی‌ترین چالش‌های بازاریابی کمپانی‌های B2B و B2C
اصلی‌ترین چالش‌های بازاریابی کمپانی‌های B2B و B2C

منبع: stateofinbound.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید