دلایل اصلی مشارکت مشتریان در برنامه‌های وفاداری کدامند؟

دلایل اصلی مشارکت مشتریان در برنامه‌های وفاداری کدامند؟

برنامه وفاداری مشتریان، روشی در بازاریابی است که به وسیله آن اعتبار مشتریان را افزایش داده و این کار نهایتاً به تکرار خرید مشتری منجر می‌شود. برنامه وفاداری مشتریان یکی از روش‌های پرکابرد جهت افزایش دفعات مراجعه خریدار به محل خرید به حساب می‌آید و از همین رو بسیاری از کمپانی‌ها و مراکز فروش کالا به استفاده از آن روی آورده‌اند.

بر اساس مطالعات انجام شده در آمریکا و کانادا مهم‌ترین دلایل ادامه‌ی مشارکت مصرف‌کنندگان در برنامه‌های وفاداری مشتریان به ترتیب نمایش داده در نمودار زیر مشخص شدند.

دلایل اصلی مشارکت مشتریان در برنامه‌های وفاداری کدامند؟
دلایل اصلی مشارکت مشتریان در برنامه‌های وفاداری کدامند؟

منبع: marketingcharts.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.