برگزاری دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

برگزاری دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

طرح­ ریزی و اجرای همایش‌ها و سمینارهای پژوهشی، با محوریت ارائه پژوهش­‌ها و دستاوردهای علمی، گامی در جهت پاسخ دادن به نیاز علمی یک جامعه به کسب معلومات و اطلاع از یافته­‌ها و دستاوردهای جدید و تبادل نظر و تجربیات در حوزه ­های مطروح است. بر این اساس برگزاری شایسته و آکادمیک یک کنفرانس، به تجمیع تجربیات و اندیشه­‌های پژوهش­گران، اساتید، مدیران، خبرگان علمی و سایر افراد، گروه­ ها و سازمان­‌ها در جهت به کارگیری دستاورهای جدید علمی در کسب­ و کارها کمک شایانی می­‌نماید.

کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی با چنین رویکردی و با همکاری و حمایت اساتید و خبرگان حوزه بازاریابی و مدیریت بازار، برگزار می­‌گردد. با عنایت به موضوع، گستردگی زمینه‌های علمی و نیاز روزافزون به تبادل نظر و گسترش اندیشه‌های نو در این زمینه‌، تلاش بر این است تا با برگزاری این همایش بر تعالی هرچه بیشتر دستاورهای علمی مرتبط با پژوهش­‌های بازار افزوده و با تطبیق اولویت‌های پژوهشی با نیازهای موجود، شرایط را برای بهبود و پیشبرد همه جانبه وضعیت بازاریابی در کسب­ و کارها تقویت نماید.

تحقیقات بازاریابی به عنوان اولین گام و با اهمیت ­ترین مرحله از فرآیند بازاریابی در سازمان­‌ها به ­شمار می ‌آید و به تعیین، جمع آوری، تحلیل و ارائه سیستماتیک و عینی اطلاعات به منظور بهبود تصمیم ­گیری­‌هایی که با شناخت فرصت­‌ها و حل مشکلات در بازاریابی مرتبط هستند، می­ پردازد. این پژوهش­‌ها مصرف‌­کنندگان، مشتریان، سازمان و جامعه را از طریق اطلاعات بازار مرتبط می­‌نماید.

برگزاری دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
برگزاری دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی سایت
طراحی سایتقالب وردپرس