نگاهی به آمار خرید اینترنتی محصولات در سال ۲۰۱۵

0
1060
نگاهی به آمار خرید اینترنتی محصولات در سال 2015
نگاهی به آمار خرید اینترنتی محصولات در سال 2015

آمار جست‌وجو و خرید اینترنتی محصولات در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که هنوز استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ برای جست‌وجو، بررسی و خرید محصولات، رایج تر از به کارگیری موبایل می‌باشد. البته این موضوع به نوع محصولات مورد جست‌وجو هم بستگی دارد، به گونه‌ای که بر اساس آمار، جوانان برای جست‌وجوی محصولاتی که ارزش پایین‌ یا متوسطی دارند بیشتر تمایل دارند که از تلفن‌های هوشمند خود استفاده کنند، اما در مورد محصولات با ارزش‌تر یا پیچیده‌تری همچون خودرو و بیمه، استفاده از کامپیوتر و لپ‌تاپ رایج‌تر است.

بنابراین نتیجه می‌گیریم که این محصولات کوچک و ارزان هستند که m-commerce یا تجارت موبایلی را هدایت کرده و تحت تاثیر قرار می‌دهند. نمودار زیر آمار جست‌وجوی اینترنتی محصولات به تفکیک استفاده از کامپیوتر/لپ تاپ و موبایل را نشان می‌دهد. این آمار با مصاحبه از کاربران ۱۶ تا ۳۴ ساله‌ی چند کشور در قاره‌های مختلف جمع آوری شده است. سوال مورد پرسش در مصاحبه هم به این شرح است: “برای بررسی و خرید این محصول مشخص از کدام دستگاه استفاده می‌کنید؟”

نگاهی به آمار خرید اینترنتی محصولات در سال 2015
نگاهی به آمار خرید اینترنتی محصولات در سال ۲۰۱۵

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید