بزرگترین روندهای رسانه های دیجیتال در سال 2015 + نمودار

بزرگترین روندهای رسانه های دیجیتال در سال 2015
بزرگترین روندهای رسانه های دیجیتال در سال 2015

با توجه به پایان یافتن سال 2015، زمان آن رسیده تا به بررسی چشم اندازی از وقایع صورت گرفته در رسانه های دیجیتال پرداخته شود. یکی از شرکت های متخصص در زمینه ی تجزیه و تحلیل مخاطبان، به بررسی یک نظر سنجی در میان صدها نفر از ناشران دیجیتال در سراسر جهان جهت بررسی قابل توجه ترین روند های 12 ماه گذشته پرداخته است.

با توجه به نتایج به دست آمده، ترافیک تلفن همراه بسیار بیشتر از ترافیک دسکتاپ بوده است. همچنین سرعت آن بسیار قابل توجه است. کمتر از 10 سال پیش تلفن های همراه به عنوان ابزاری لوکس به حساب می آمد؛ در حالی که امروزه به عنوان مهمترین ابزار جهت استفاده از محتوا به حساب می آید.

سایر روندهای قابل توجه در سال 2015 شامل: افزایش توزیع محتوا در شبکه های اجتماعی، بلاک کردن آگهی های آنلاین واستفاده ی استراتژیک از تحلیل داده ها می باشد.

نمودار زیر نتایج نظر سنجی در سال 2015 را نشان می دهد.

بزرگترین روندهای رسانه های دیجیتال در سال 2015

منبع: statista.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید