توزیع انواع مخارج رسانه و مخارج بازاریابی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۵

توزیع انواع مخارج رسانه و مخارج  بازاریابی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۵

نمودار زیر به پیش بینی توزیع مربوط به مخارج رسانه و مخارج  بازار یابی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۵، بر حسب هدف می پردازد. در این نمودار،  نشان داده می شود که تبلیغات رادیویی ۲/۴ درصد از مخارج رسانه‌ای را به خود اختصاص داده است.

ورد پرس جدید1

برگرفته از سایت: www.statista.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.