معرفی کتاب بازارپژوهی استراتژیک

بازارپژوهی برای یک شرکت به منزله تسهیلگر برای درک تغییرات بازار است و باید این پذیرش وجود داشته باشد که بازار پژوهی ممکن است تاثیرات عمده ای در سازمان بگذارد. اگر این خط مشی بوجود آید باعث اثرات کلیدی در کارکرد بازار پژوهی خواهد شد

در این کتاب، نویسنده فرآیندهای منحصربفردی که خودش در بیش از پنجاه سال تجربه در بکارگیری بازارپژوهی استراتژیک بکار گرفته است را با شما به اشتراک خواهد گذاشت.

نویسنده به شما جزییاتی از اصول استراتژیکی که تاثیرات بسیزایی در مسیر بازارپژوهی خواهد داشت را جهت شناختن نقشه راه برنامه راهبردی به شما ارائه خواهد نمود.

این کتاب را می توانید با 10 دلار از فروشگاه آنلاین آمازون خریداری نمایید.

marketing plan

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید