بلندپروازی هواپیمایی امارات در تبلیغات

بلندپروازی هواپیمایی امارات در تبلیغات

تفاوتی نمی‌کنند که به کدام برنامه تلوزیونی از کدام شبکه علاقه‌مند باشید. چه شهرآورد بارسلونا و رئال‌مادرید باشد، چه مسابقات قهرمانی فرمول یک ژاپن یا تریلیر فیلم‌های هالیوود. در اکثر رسانه‌های برتر و پرمخاطب جهان تبلیغات وسیع و پرهزینه هواپیمایی امارات را درکنار برندهایی بزرگی چون لوفتانزا، رولکس و لامبورگینی دیده می‌شود.

بلندپروازی تبلیغاتی هواپیمایی امارات

 شرکت هواپیمایی امارات (Emirates Airlines) که به نسبت سایر رقبای این بازار، یک نوظهور محسوب می‌شود، در سال ۱۹۸۵/۱۳۶۴ فعالیت خود را تنها با دو پرواز محدود به هندوستان آغاز کرد و سومین پرواز رسمی آن به خارج از آسیا در سال ۱۳۸۵/۲۰۰۶ انجام شد. این شرکت در حال حاضر بزرگترین ناوگان هواپیمایی خاورمیانه است و بر اساس گزارش Skytrax (اسکار صنعت حمل و نقل هوایی) از طرف مشتریان به عنوان با کیفیت‌ترین شرکت هواپیمایی در میان ۱۰۰ شرکت برتر جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

بلندپروازی تبلیغاتی هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۱ پس از حادثه یازده سپتامبر با کاهش شدید قیمت هواپیما در شرکت‌های ایرباس و بوئینگ اقدام به خرید بیش از ۱۵۰ فروند هواپیمایی کلاس A  نمود و در کمتر از دو دهه از یک شرکت محلی کوچک به یکی از غول‌های هوانواردی جهان تبدیل شد. با توجه به وسعت اندک کشور امارات عملا بازار پروازهای داخلی برای این شرکت معنایی نداشته و اکنون هواپیمایی امارات با تبلیغات پر هزینه در کشورهای شرق آسیا مثل ژاپن، ‌چین و مالزی در حال تصاحب بازار صنعت حمل‌ونقل هوایی این منطقه است.

بلندپروازی تبلیغاتی هواپیمایی امارات

 اکثر کارشناسان صنایع هوایی معتقدند حجم وسیع تبلیغات این شرکت بی ارتباط با خرید‌ها و قراردادهای آینده هواپیمایی امارت نیست. با توجه قدمت صنعت هوانواردی ایران که رسما در سال ۱۳۴۰/۱۹۶۱ فعالیت خود را آغاز کرد، این شرکت  رقیب بسیار جدی برای پروازهای خارجی در منطقه محسوب شده و در صورت عدم رشد کیفی و کمی شرکت‌های ایرانی، عملا بازار آنها محدود به پروازهای داخلی خواهد شد.

بلندپروازی تبلیغاتی هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات با سفارش ۹۰ فروند از بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان یعنی ایرباس ۳۸۰ ، پس از سنگاپور ایرلاینز و کانتاس‌ایر سومین شرکت هواپیمایی جهان بود که این هواپیمای پیشرفته را در اختیار گرفت و در کنار تجهیز بزرگترین و پیشرفته‌ترین فرودگاه جهان در دبی (+) (بر پایه جابه‌جایی مسافران بین‌المللی) عملا در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین اقتصادهای صنعت حمل و نقل هوایی است.

بلندپروازی تبلیغاتی هواپیمایی امارات

بلندپروازی تبلیغاتی هواپیمایی امارات

نمونه‌ای از تبلیغات هواپیمایی امارت در فوتبال

بلندپروازی تبلیغاتی هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات تلاش کرده است در کنار تبلیغات متنوع و پر هزینه خود از ستاره‌های مطرح فوتبال و سینما نیز استفاده کند، که از این میان می‌توان به حضور رونالدو نیکول‌کیدمن اشاره کرد که در هر دو مورد با انتفادات فراوانی از طرف اتحادیه‌های زیرمجموعه صنایع حمل و نقل هوایی اروپا و آمریکا مواجه شدند.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی سایت
طراحی سایتقالب وردپرس