دانلود کتاب چگونه از شبکه‌های اجتماعی برای تحقیقات بازار بهره بگیریم (۲)

دانلود کتاب تحقیقات بازار

در جنگهای قدیم و جدید سرنوشت جان‌ها و خاک‌های بسیاری را فرماندهانی تعیین کردند که نه سربازان بیشتر و نه سلاح‌های قدرتمندتر، بلکه قدرت پیش‌بینی بهتری نسبت به شرایط یا طرف مقابل داشتند. ثروت‌سازی از یک تجارت کوچک بدون قدرت پیش‌بینی، یعنی پا گذاشتن در یک میدان جنگ با چشمان بسته! و امروز کم نیستند کسانی که در کسب‌وکار بر اساس تصاویر نه‌چندان شفاف از حال و آینده به چنین میدان‌هایی وارد می‌شوند. تحقیقات به شما قدرت پیش‌بینی می‌دهد و امروز با اطمینان به شما نوید می‌دهیم که یکی از ابزارهای این قدرت پیش‌بینی، در یک‌ قدمی شما یعنی روی کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه شماست.

رسانه‌های اجتماعی – شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی مثل تلگرام، واتساپ، فیسبوک و.. – از قدرتمند‌ترین ابزارهای تحقیقات پیرامون هر موضوعی از جمله بازار و فعالیت‌های اقتصادی هستند. شما در حال مطالعه مقدمه مبحثی هستید که به شما کمک خواهد کرد در شبکه‌های اجتماعی مشتریان واقعی‌تان را پیدا کنید، از انتظارات مشتریان فعلی زودتر از رقبا مطلع شوید، بهتر پیش‌بینی کنید و سریعتر تصمیم بگیرید. در پایان این درس شما با ویژگی‌های یک تحقیق علمی آشنا خواهید شد. مشخصا از واژه “درس ” استفاده کردیم تا در تدوین مطالب، نتیجه‌بخش بودن اولویت اول باشد…

۶۰,۰۰۰ RIAL – خرید

مطالب مرتبط